"We waren op zoek naar een betaalbaar en flexibel alternatief van een klassieke telefooncentrale. Euconsulting kwam met cloud telephony als oplossing.”

't Klaverblad in Beerse is een lokale drankenhandel dat bestaat uit een jong en dynamisch team van 7 werknemers. Wat begon als een kleine winkel is ondertussen uitgegroeid tot een gevestigde waarde omtrent het verkopen van dranken, speciaal bieren, kwaliteitswijnen, spirits en verzorgen van kleine tot grote evenementen.

Naast een fysieke winkel in Beerse levert het 't Klaverblad ook aan een horecapark en evenementen (groot of klein, van tien tot tienduizend personen). Bovenop deze hoofdactiviteiten beheren zij nu eveneens een online webshop die erbij is gekomen om ook digitaal het aanbod ter beschikking te stellen.

Als business partner staan wij al jaren in voor de mobiele telefonie van Drankenhandel 't Klaverblad. Hieruit is dan de Cloud Telephony oplossing voortgevloeid. Lees hieronder het verhaal van tevreden klant Philippe Van Sande.

“Een grote troef aan euconsulting is de vlotte en efficiënte samenwerking. De omschakeling werd meteen in gang gezet met zeer professionele opvolging en begeleiding.”

Inspelen op de noden van de klant.

Voornamelijk het keuzemenu en doorschakelen was iets dat we misten in onze oude oplossing. We waren op zoek naar een betaalbaar en flexibel alternatief. Vroeger kwamen alle telefoons bij mij terecht. Dus wanneer een klant belde voor het bestellen van een biermand, moest ik naderhand zelf naar mijn collega bellen om deze bestelling door te geven. Dat is natuurlijk dubbel werk.

Nu komen de oproepen dus meteen binnen bij de juiste persoon. Dit komt ook professioneler over naar onze klanten toe.

Het is belangrijk dat wanneer mensen inbellen dat ze meteen bij de juiste mensen terechtkomen. Dit bespaart in tijd en dus in efficiëntie en klanttevredenheid.

Service op maat van het bedrijf.

De communicatie zat meteen goed. Er was dus sprake van een vernieuwing van onze oude telefoonoplossing. Vervolgens is een collega meteen ter plaatse gekomen om te kijken wat de mogelijkheden waren en hij heeft de Cloud Telephony van Orange toegelicht en hoe dit van toepassing zou zijn op onze specifieke werkprocessen.

Met Cloud Telephony speelt Orange in op de gewijzigde behoeften van bedrijven en werkprocessen wat vaste telefonie betreft. Cloud Telephony zorgt ervoor dat uw werknemers hun vast nummer altijd kunnen gebruiken zelfs nu dat thuiswerk meer en meer ingeburgerd geraakt en de meeste werknemers geen vast bureau meer hebben. Cloud Telephony verplaatst de klassieke telefooncentrale naar de cloud. Hierdoor zijn wijzigingen (keuzemenu, andere openingsuren, call-forwarding, …) gemakkelijk uit te voeren, zonder dat daar een technische interventie voor nodig is.

Alle nodige updates worden automatisch uitgevoerd in de cloud, zodat alle nieuwe functionaliteiten direct beschikbaar zijn.

- Cloud Telephony heeft zeer veel interessante en flexibele mogelijkheden: - Mobiele en Desktop App - 10 gebruikers met alle bel- en samenwerkingfuncties inbegrepen - Tot 6 simultane oproepen mogelijk - 20 uren aan nationale oproepen inbegrepen met onbeperkte fleet calls - Veel personalisatiemogelijkheden (openingsuren, doorschakelen, keuzemenu's ...)

4.7 / 5 beoordeling door onze klanten

Klaar om uw telecom oplossing te ontdekken?

Boek een gesprek

© Four Digital