"Voor de klant was het belangrijk één centraal aanspreekpunt te hebben en niet oeverloos met verschillende partijen te moeten overleggen."

Sint-Goedele Brussel biedt buitengewoon onderwijs en naschoolse opvang aan op 27 verschillende locaties. De scholengemeenschap was op zoek naar een allround service-partner in telefonie en ICT die hun noden begrijpt.

Gesneden koek voor Business Partner euconsulting, een partner met een ruime en jarenlange telecom en ICT-ervaring. Voor Sint-Goedele Brussel was het belangrijk één centraal aanspreekpunt te hebben en niet oeverloos met verschillende partijen te moeten overleggen. Specifiek in het onderwijs is “1 stop-shopping” vooral een doorslaggevend argument.

“Een grote troef aan euconsulting is de vlotte en efficiënte samenwerking. De omschakeling werd meteen in gang gezet met zeer professionele opvolging en begeleiding.”

De correcte behoefte-analyse met een gerichte oplossing

De klant was twee jaar geleden gemigreerd van OOVP naar Shape. Een tariefplan specifiek dat perfect aansluit op de snel evoluerende bedrijvenwereld. Een duidelijke tevredenheid over de service mondde uit in gesprekken om ook de vaste telefonie aan te pakken. Dit resulteerde in de implementatie van een volledig pakket: 236 Shape-tariefplannen; 27 Shape & Fix-oplossingen; en een BKM-telefooncentrale op een 10-tal sites. De implementatie werd in december 2020 afgerond.

Een vlotte samenwerking

De samenwerking met BKM(in casu Bram Mullens, Koen Petré en Robbert Sneppe) was een perfecte match met het DNA van euconsulting: succes bereik je met support en service. Om het resultaat te vervolledigen was ook de rol van Astrid D'Olieslager (EDP) een doorslaggevende factor. Iedereen werkte perfect samen, tot grote tevredenheid van de klant.

4.7 / 5 beoordeling door onze klanten

Klaar om uw telecom oplossing te ontdekken?

Boek een gesprek

© Four Digital